2011. szeptember 11., vasárnap

Jó vagy rossz?

Nos kedves olvasóim!
Napok óta azon töprengek, hogy vajon megtegyem-e ezt a lépést, amit sosem szerettem volna, de a kicsinyke érdeklődés miatt úgy döntöttem, hogy két történetem szünetre kerül. Azért nem zárom le teljesen, mert tettem egy ígéretet valakinek, miszerint nem hagyom félbe egyik történetemet sem, így most csak egy kis időre ihlet és érdeklődés hiányában szabadságra küldöm: Deseos Prohibidos c. és Egy lány harca a lelkével c. történetemet. Nem tudom, kinek melyik mennyire nőtt a szívéhez, de ez a dolog nekem megint csak úgy jött le, hogy senkinek sem keltette fel az érdeklődését a történet, pedig még a D. P. töribe a Cullen családot is bevettem, és mégsem láttam, hogy lerohantak volna. Bizonyára nem tetszett és ennyi...Tudjátok engem nagyon bánt, hogy nem kapok visszajelzést a történeteimmel kapcsolatban. Egy "rinyálás" után néhányan írnak, de aztán megint semmi...ezt egy kicsit megelégeltem...na de most mielőtt még azt mondanátok, hogy panaszkodni jöttem, abbahagyom, mert nem ez a szándékom. Még nem tudom pontosan meddig szünetel az említett két történetem, de ez van...ez részben mondhatom, a ti döntésetek is volt, elvégre nem írtatok, ami annyit jelent, nem érdekelt a feji.... :(
Azt hiszem nem is húznám tovább a drága időtöket, ennyit szerettem volna mondani/írni. Remélem, vannak akik azért szomorúak emiatt a döntésem miatt....tőlük elnézést kérek, bár írhattak volna ők is...akik meg most boldogok, azoknak biztos megkönnyebbülés ez a hír...
Sziasztok! Puszi!
Barbie


U.i.: A másik történeteimből meg majd valamikor hozok előzetest, mert ezt bevezetem, és aztán kiírom azt is, hogy mikor érkezik a következő fejezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése