2010. november 28., vasárnap

Tiltott gyümölcs-Előszó

Na sziasztok! Ez az első blogom, ezért kérlek nézd el esetleges bénázásaimat! Meghoztam az első bejegyzésem, remélem tetszik, ha igen kérlek írj néhány szót nekem!Köszi! Amennyiben érdeklődést látok, hozom a többi részt is!Jó olvasást!


16. szülinapomat megünnepelvén úgy döntöttem sétálok egyet a parton. Bár már este van, mégis úgy érzem ez az, ami ma feldobná az egész napom… egy séta, bár jobb lenne egy romantikus tengerparti séta egy jó képű herceggel, de azért ez is megteszi. Én is, mint minden normális 16 éves lány a legtöbb időmet azzal töltőm el, hogy megálmodom életem szerelmét, a szőke herceget fehér lovon…
Ezen az estén is így volt, lassan sétáltam a parton, míg azt nem vettem észre, hogy bár már a város zaján kívül, de nem a parton vagyok, hanem egy sötét kis városrészen, persze éjszaka minden sötét, de ez most másképp sötét, nem is tudom, talán helyesebb lenne az a kifejezés, hogy ijesztő és rossz érzést kelt bennem. Ekkor hallottam valami zajt az egyik ház udvarából, persze már megint, mint minden 16 éves én is túl kíváncsi vagyok mindenre, ami körülöttem van, így odamentem, persze csak nagyon halkan, és megláttam azt a szörnyűséget, amit életem végéig nem fogok elfelejteni, SOHA! Egy férfi volt azt hiszem, nem láttam túl jól, mert mint mondtam sötét volt. Elevenen tépte szét azt a nőt, nem tudom talán a felesége volt és megölte, de akkor megrémültem, nem tudtam mozdulni, de mégis futni akartam, s csak egy pici lépést tudtam tenni, de ezt nem kellett volna, mert ekkor odaugrott hozzám és erősen megragadott, tiszta vér volt az arca, hegyes fogak, amik csak úgy villogtak az éjszakában. Teljesen halálra rémültem, és erősen rángatózni kezdtem, megharaptam, megütöttem, de még ezt is én szívtam meg, mert eltört a kézfejem, legalábbis hallottam egy reccsenést. Ekkor ő hangosan nevetett és azt mondta tüzes kis cica vagyok, majd ezután erőszakkal megcsókolt. Kiabálni akartam, de olyan erősen tapadt a számra, hogy még levegőt sem kaptam. Próbáltam kiszabadulni, de valamiért mintha már nem is akartam volna szabadulni, és akaratomon kívül visszacsókoltam… talán ez mentett meg, mert mintha meglepődött volna, bár ebben nem volt egyedül, ezután elrohant, olyan gyors volt, hogy egy szempillantás alatt eltűnt. Azóta nem bírok egy fiúval sem kapcsolatot teremteni, és úgy érzem én más vagyok mint a többi lány, mert bár én is álmodok a szőke hercegemről, de én nem száz herceget képzelek, hanem csak egyet, azt az egyet, aki megrémisztett és egyben felkeltett bennem valamit, amit még azóta sem tudom mi volt az. Jó képű, szőke férfi volt, talán 3 évvel lehetett több mint én. Egy hete történt meg ez a dolog, mégis mintha tegnap lett volna. Minden éjjel vele álmodok.
Ki volt az? Hol lakik? Miért csókolt meg és aztán rohant el? Egy kicsit undorító is volt, mert mint mondtam az arca tiszta vér volt, és amikor megcsókolt én is véres lettem. Gyorsan visszaszaladtam a parthoz, és megfürödtem… szinte még csak ekkor értettem meg mi történt velem, mit láttam és mit tett velem az az alak. Még most is, ha rá gondolok mérges vagyok, mert mintha megbélyegzett volna nem tudom elfelejteni, és egy kicsit fáj is, amit tett. Egyrészt nem így képzeltem el az első csókom, nem erőszakkal, másrészt nem egy olyan ijesztő pillanat után, amit előtte láttam azzal a nővel. A kezem szerencsére csak megrepedt, de furcsa, hogy akkor nem fájt, mert ahogy csókolt elfelejtettem mindent, ami körülöttem van. Egy ilyen férfira vágyom, aki minden bajom elfelejteti, ha csak rám néz, megérint, megcsókol, oh istenem olyan forrón csókolt, minden szenvedéllyel, amit még a filmekben sem látni. Édes, gyengéd, mégis tüzes volt.
 

2 megjegyzés:

  1. szerintem tök jó volt,és szívesen olvasnám a többi részt is

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki, hogy tetszett, akkor ha minden jól megy nem sokára hozom a többi részt is! Köszi, hogy írtál!

    VálaszTörlés