2011. szeptember 18., vasárnap

Fekete Edward-Prológus

Sziasztok! Ez lenne az új történetem prológusa. Elnézést, hogy késve hozom, de a napokban nagyon sok minden összegyűlt és nekem kell egy kis idő, amíg minden elrendezek magamban... :( Emiatt a fejik egy kicsit csúszni fognak, ezért előre is bocsánat! Remélem azért kapok ehhez néhány komit! Jó olvasást! Puszi!


Isabella Marie Swan vagyok. Tudd meg hát történetem. Gyermekkoromban azt hittem a szőke herceg fehér lovon jön el. Úgy hittem a szörnyek csak a mesében léteznek. És ott a jó legyőzi a gonoszt. Akkor még nem tudtam, hogy a valóság mennyire más!
Minden rossz a szüleim halálával kezdődött. Azon a napon rájöttem, hogy a mesebeli lények léteznek. De csak a gonosz jött el hozzám. Igen és megsúgta a kaszás nevét. Ő Edward. Edward Anthony Masen. Egy vámpír. Vámpír, aki megölte a szüleimet és engem ki tudja mikor fog...
Később...rá kellett jönnöm,...hogy az egész, hogy minden...minden csak egy álommal kezdődött...

2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez érdekes lehet. Siess. Puszi, Florence*

    VálaszTörlés
  2. Szia Florence! Őrülök, hogy érdekesnek találod és remélem, hogy a jövőben is kapok tőled komikat! Puszi! És igyekszem!

    VálaszTörlés