2011. október 10., hétfő

Bocsi!

Sziasztok! Szeretnék elnézést kérni, amiért mostanában egy kicsit elhanyagoltam a frissítést, de nagyon sok minden összejött...amikor végre megoldok egy problémát jön helyette kettő másik :( Már nagyon elegem van...ráadásul ez az utolsó évem, jön az érettségi, aztán ha minden jó megy fősuli és nem is egy szuper könnyű iskolát választottam, szóval az amúgy sem zökkenőmentes életemet tovább bonyolítottam... :(
Imádok írni és ez így is marad és ha valamit egyszer elkezdek, akkor azt be is fejezem, nem hagyok félmunkát. maximum késleltetni szoktam a célt, de az még tűrhető, /azt hiszem :)/
Nem szeretnélek titeket untatni a problémáimmal, sőt azt sem szeretném, hogy azt higgyétek, csak a kifogások jönnek...stb. Nem mondom, hogy nincs olyan törim, ahol ihlet hiányban szenvedek, de azokat sem tudom írni, amikor kedvem szottyan, amiket imádok jómagam is...így sajnálom, de nem tudok olyan "hamar" frisselni, mint régen tettem, mert írni is alig van időm, összedobni pedig nem szokásom... remélem megértitek, ha ritkábban lesznek friss fejik, sőt talán lesz még egy, amit szüneteltetni szeretnék, hogy legyen időm azokra, amiket én is imádok és kedvem s ihletem van hozzájuk, mert azért harcolok, hogy írhassam....
aztán nagyon régen olvastam már azokat a blogokat, amiken követő vagyok és eléggé le vagyok maradva, ezt is szeretném bepótolni, ennyivel tartozok nekik...hisz jól tudom, milyen érzés, amikor én csak írom és írom, és nem kapok visszajelzést :(
Nem is fárasztanálak titeket tovább...csak szerettem volna veletek közölni, hogy többet kellene várnotok a feji időpontok között :) Bocsi mindenkitől!
Puszi
Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése