2011. július 27., szerda

Játék?

Sziasztok! Már napok óta van egy olyan ötletem, hogy mi lenne, ha elkezdenék írni egy novellaszerű történetet, és az olvasóim folytatnánk egymást közt a történetet. Nem tudom, hogy ti benne lennétek-e ebben a dologban.
Mondjuk én elkezdem majd írni, és hozzászólásban írnátok, ha csak két sort, akkor csak két sort, de folytatnátok. Olyanok is írjanak, akik még nem próbálkoztak írással, higgyétek el, itt most nem az a fontos mennyire részletesen írtad le, hanem, hogy együtt milyen történetet hozunk össze. :) Kérlek titeket legyetek vevők a játékra! Úgy gondoltam, hogy kb. 1 hónapig írnánk, aztán én összeszednem teljesben és kiraknám a blogra és azok, akik velem együtt blogot vezetnek, még szintén kiraknák az ő blogukra. Aztán ha tetszik az ötlet és benne vagytok, akkor megint írnánk együtt egy másikat....
Kérlek írjatok, vagy jelezzétek, hogy benne vagytok-e a játékban és én kigondolom a történet elejét! Remélem, nem jelent gondot, a játék! Puszi mindenkinek!
Barbie

2 megjegyzés:

  1. én szivesen játszanék, ha twilight jellegű lenne a sztori ;D

    VálaszTörlés
  2. figyelj én elkezdem a sztorit, ami jelenleg nem twilight jellegű, de miután feltettem, ti beleírhatjátok a töribe a twilight bármely szereplőjét. Épp ez a lényeg, hogy utána úgy írjátok tovább, ahogy elképzelitek:) REMÉLEM, BENNE LESZTEK/SOKAN/! :)

    VálaszTörlés