2011. július 14., csütörtök

Infó

Sziasztok! Szomorú vagyok, mert többszöri felszólításra sem kaptam meg a Munkából szerelem c. törimhez  azt a két hiányzó komit! Ennek nem tudom mi az oka, talán jobb is, ha nem tudom meg....
Úgy döntöttem, ennek ellenére hozom nemsokára a kövi részt belőle! Bár megjegyzem ez volt az első és az utolsó, hogy szemet hunytam a komi határon. Szerintem vagytok annyian hogy azt a minimális 5 komit összehozzátok!
Aztán írtam, hogy az új blogon egy angyalos töri folyik, volt róla egy titkom...most elárulom, hogy a későbbiekben lesz benne egy Elisabeth Masen nevű fiatal hölgy az ő pici fiával, na biztosan kitaláljátok ki lesz az :)
Szóval, ha eddig nem tetted meg, hogy benéztél és elolvastad, akkor itt az ideje...:) Megköszönném, ha komit is látnék az olvasásotok bizonyítékaként! <3
Aztán az egyik blogomon már írtam, hogy sajnos ínhüvelygyulladásom van, emiatt lassan készülnek a fejik-->millió bocsánat, de igyekszem minél hamarabb hozni a folytatást.... :(
Nem sokára kiírom oldalra melyik törimből mikor lesz folytatás!(friss)
Egy új történetbe kezdtem, ami egy kicsit más elképzelése a Twilight-nak. Nem lesz hosszú történet, de a fejezetek elég hosszúak lesznek, legalább is úgy tervezem. Még nem tudom, mikor olvashatjátok, vagy melyik blogomon, de majd azt is kiírom! Szeretném megírni és majd aztán hozom a törit....
Azt hiszem ennyi lenne egyenlőre!
Köszönöm:- az esetleges fáradalmak elviselését (blog megkukkantása és komi írása),
                 -azoknak, akik írtak komit az M. sz. törimhez
                 -illetve, hogy megértitek a fejik lassú megszületését! :)
Puszillak titeket! Jó pihenést! És olvassatok, komizzatok! <3
Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése