2010. december 13., hétfő

Tiltott gyümölcs-4.fejezet: Hála neki!

Sziasztok meghoztam a tiltott gyümölcs 4,fejezetét. Remélem elnyeri a tetszéseteket! Nagyon szépen kérek mindenkit, aki olvassa az irományom, hogy ha nem is ír komit, de legalább a feji végén pipáljon, hogy mi a véleménye, hogy ebből is tudjam hányan olvassák és mennyire tetszett. Köszi! Azért komikat is szívesen olvasnék! :) Puszi mindenkinek! És jó olvasást!

10 perc alatt hazaértünk és akkor bevetettem, amit akartam már oly rég óta. Komoly képet vágtam, hogy azt higgye más lesz a vége a mondatomnak és bejött szegény olyan sápadt lett, hogy azt hittem ott helyben összeesik. Nos hát így szóltam hozzá.
- Azt szeretném mondani, hogy tudnod kell, hogy azt akarom ne legyen közöttünk semmi! - vártam, hogy feldolgozza a dolgokat és amikor azt láttam, hogy elindul az ajtó felé utána kaptam a kezem és megállt, de nem nézett hátra, most tényleg elhitte ilyen komolyan mondtam volna, hát akkor befejezem, amit elkezdtem mondani
- Se levegő, se ruha! - ekkor odafordult hozzám és magához rántott, olyan forró csókkal köszönte meg, hogy nem az lett a vége amire ő számított, hogy a következő pillanatban már arra lettem figyelmes, hogy az ágyban vagyunk és éppen a ruhát akarja levenni rólam,de akkor én megállítottam a kezét és reméltem, hogy nem érti majd félre, így is volt, mintha tudta volna mit akarok felkapott és odavitt a fürdőhöz letett az ajtó előtt. Én elkezdtem levetkőzni és láttam, hogy nem igazán bír magával akkor beléptem az ajtón megengedtem a zuhanyzóban a vizet, szép lassan beszálltam és kikukkantottam az ajtó mögül, hogy vajon már vetkőzik vagy még hezitál az ajtóban. Ekkor mintha azt mondtam volna, hogy ha nem jön be ő is akkor felejtsen el örökre, bepattant mellém olyan gyors volt, hogy megijedtem, amikor meztelen teste hozzám ért. Csókolni kezdtem és ő is hagyta, hogy kényeztessem csókjaimmal, de rövid idő után már éreztem, hogy ajkai lejjebb kalandoztak és a nyakamat csókolgatta, majd szépen lassan haladt lefele. Elérte a legérzékenyebb pontot a testemen és én kéjesen felnyögtem érintésétől. Nyelvével kényeztetni kezdte érzékeimet és én boldog voltam. Abban a pillanatban én is olyan boldogságot akartam adni életem értelmének és meg is tettem. Felhúztam magamhoz, hogy megcsókoljam és szép lassan, ahogy ő haladt a testemen én is elértem az ő érzékeny pontját, a férfiasságát. Először apró puszikkal hintettem be, majd megpróbáltam kicsit többet is. Lassan bevettem a számba és ahogy egyre vastagodott, én úgy igazítottam a számat a méretéhez. Felnyögött és én elpirultam, nem gondoltam volna, hogy valaha is képes leszek ilyet tenni bármelyik férfinak is, és valahogy azért  is, mert éreztem, ahogy ő is kényeztet a kezeivel végig siklott a mellemen át le az ágyékomig, ahol elidőzve mozgatta meg ujjait, ekkor én egyre érzékibben, egyre gyorsabban mozgattam a számat duzzadó férfiasságán. Amikor már egyikünk sem bírta tovább felkapott és az ágyba vitt. Kéjes gyönyörűnket ott folytattuk tovább. Ő volt felül, de nem engedtem, hogy túl sokáig vezethesse ezt a "mi kis játékunkat" , így hát felugrottam és fordítottam az álláson. Én voltam az úr, szép lassan, érzékien mozogtam ágyékán, míg nem mindketten elértünk a gyönyör legmagasabb csúcsára. Levegő után kapkodva adtuk meg vágyunk utolsó hangját, ezzel jelezve a másiknak, hogy milyen jó volt vele az aktus... Igen én nagyon jól éreztem magam és a csend, ami körül vett minket pár percig mindent elárult nekünk. Mindent jól tudtam, egyértelmű volt, hogy neki is épp úgy jól esett, és, hogy elképesztően el volt kápráztatva, mint ahogy én is elvoltam tőle ájulva... csak egyetlen szó, egy vallomás fért ki a számon
- Szeretlek! - ezt a mondatot egy csókkal pecsételtem meg. S boldogan vettem tudomásul, hogy tetszik eme vallomásom, bár sajnos ő nem vallott nekem ilyen gyönyörű szavakat, de tudtam, hogy ezzel még várnom kell egy kicsit. Azonban nem tetszett, hogy csak egy sóhaj volt az, amit ki tudott préselni a száján. Azonnal kérdőre vontam emiatt. Lehet nem kellett volna. Persze mit vártam nem adott választ csak egy csókkal akarta elsimítani a dolgot, amit most az édes csókja el is intézet. Győzött, de nem örökre, mert egyszer még megtudom mi volt ez a sóhaj, ami olyan bántóan hatott a vallomásomra. Ezt bárkinek megígérem. Valahol a lelkem legmélyén azért tudtam miről lehet szó. A feleségéről, de nem akartam tudomást venni arról a nőről, akiről jól tudtam, hogy nincs semmilyen hatással rá, ezért boldog voltam, hogy őt nem is szereti igazán talán csak van valami, ami miatt még mellette van. Talán még nem is igazán volt szerelmes, de most itt vagyok én, aki összezavartam a kiegyensúlyozott életét. Nagy erőt vettem és kihessegettem a csúnya gondolatokat a fejemből. Egész éjjel ott volt mellettem, és már nem is tudom megmondani, hogy vajon mikor aludtam el. Reggel amikor felkeltem madár csicsergést hallottam, gyönyörű fény áradat lepte be a szobámat és hajnal illata áradt a térségben, de ami a legszebb volt ezen a reggelen, hogy szerelmem ott volt mellettem, mosolygott rám és íncsiklandozó reggelivel fogadott. Tálcán hozta be nekem, volt benne egy szál vörös rózsa-a kedvenc virágom,honnan tudta- tojás rántotta, gyümölcs saláta, gyümölcslé, tükörtojás, kávé, tea, és mindenféle péksütemény. Azt hiszem a tegnapi után szükségem is volt ennyi ételre, de remélem nem gondolta komolyan, hogy ezt mind megfogom enni!
-Ugye nem hiszed, hogy ezt mind én fogom betömni? -néztem rá talán kicsit túl kérdőn is, mint szerettem volna, mert igencsak megrémült a kérdésemtől.
- Mi az? Most valami rosszat mondtam? Kérlek válaszolj már! - kétségbeesetten tettem fel az összes kérdést, ami eszembe jutott.
- Jaj, nem, nem én csak már reggeliztem, amikor készítettem, és amúgy sem vagyok éhes, mert ma csak egy valami elégítheti ki az étvágyam. - mondta kicsit titokzatosan, mintha nem akarná, hogy megtudjam mit szeretne reggelire. Hát engem ez természetes. Na jó ez egy kicsit nagyképűen hangzott, de hát az ember egy ilyen férfi mellett igazán szép nőnek érezheti magát.
- Nos talán engem szeretnél előételnek...? -mondtam, hogy folytassam az incselkedést. Aminek ő nagyon is őrült. Elég hamar rájött, hogy belementem a játékba, és gyorsan kitalálta, mit is kellene mondania.
- Nos, azt hiszem, hogy a kisasszony egy nagyon okos,kifinomult, érzéki, és nem utolsó sorban szexi és a világ leggyönyörűbb nője. Ez bizonyított tény, kérem szépen! De ha azonnali bizonyítékot kér akkor "állok" szolgálatára.-mondta és azt hiszem ezt az utolsó mondatát vehetem szó szerint is, mármint egyes tájéka biztosan "áll a szolgálatomra". Nem bírtam tovább, muszáj volt egy jót nevetnem ezen a kijelentésén, amit azt hiszem ő is észrevett. Nah nem is akartam tovább ragozni, mert még a végén rosszul leszek a nevetéstől, amit a további mondatai okoznának nekem. Gyors csókot nyomtam az ajkára és szép lassan, őrjítően elkezdtem levenni róla az egyetlen ruhadarabot, az alsónadrágját, amit azt hiszem nem igazán díjazott. Majd csókokat leheltem izmos testére, szép lassan lefelé haladva, amikor merev bizonyítékához értem, elkezdtem azt, amit az este már nem tudtam befejezni, mert sürgetően az ágyhoz vitt és a magáévá tett, de most nem hagyom magam és a gyönyör kapujáig kísérem nyelvemmel. Nem tartott sokáig, elérjem a célom. Remegve adta meg magát az utolsó sóhajnak, amit az édes ajaka adott nekem. Boldog voltam, mert ő az enyém volt és nem hagyom, hogy másé legyen. Szeretem őt. Ezt nem győzöm elégszer elmondani neki, de most sem hagytam ki ezt a vallomást. Minden reggel így akarok kelni és a fülébe súgni, mennyire szeretem.
-Szeretlek! Nagyon- nagyon szeretlek! - mondtam kissé halkan, de nem akartam azt a reakciót látni, amit tegnap este kaptam tőle. Nagyon meglepett, hogy ugyanazt mondta vissza nekem, amit még álmomban sem mertem volna elképzelni. Teljesen kisimult az arca, tehát nem esett nehezére és olyan boldogan és édesen mondtam, minden betűje tele volt szerelemmel.
- Én is nagyon szeretlek! Te vagy a világon a legfontosabb! Nem tudom, hogy érdemeltem ki egy ilyen gyönyörű ajándékot, mint amilyen te vagy, de ígérem, hogy megbecsülöm, amit kaptam és soha nem felejtem el. Szeretlek! - majd, -hogy elég hitelessé tegye, hogy nem csak a kielégüléstől tomboló lelke mondta ezeket a csodálatos szavakat, hanem ő maga is így érzi- megcsókolt, de nem egy egyszerű, gyors csókról van szó, hanem egy igen szenvedélyes, elmélyített csókról, amit most nagyon is boldogan fogadtam. Ez volt életem eddigi legszebb reggele. Most igazán boldog voltam, mert itt volt az a személy, akire gondolni sem mertem volna, hogy nekem valaha is lehet valakim. Majd az előétel után folytattam a tálcán lévő finomságokkal, amik nem csak jól néztek ki, hanem mennyei ízük volt. Nem tudom, honnan jött a nagy étvágyam, de mindent megettem, ami a tálcán volt.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Van egy olyan érzésem, hogy gyerek jön...!
    Egy kis vámpír gyerek:D

    Siess a kövivel!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Alice!Köszi, hogy benéztél és írtál! Talán jól érzed...majd kiderül..Puszi! Jah és én is igyekszem benézni a te blogodra, csak egy kicsit húzos napom van ma, de majd holnap ígérem...Szóval te is hozz friss fejit!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia Barbara!

    Meglepi nálam!!!

    www.egyujbaratsag.blogspot.com

    Pusz!

    VálaszTörlés