2011. augusztus 13., szombat

Infók

Na sziasztok! Először is bocsi, hogy eltűntem mostanság, de tudjátok egész nyáron tepertem, hogy az olvasóim ne várjanak olyan sokat a következő fejikre, de rájöttem, hogy nekem is kell egy kis pihi. Mivel úgy látom, mások is pihennek-nem írtatok túl sokan-ezért gondolom nem is zavart titeket az eltűnésem. :) Úgy döntöttem, hogy visszavonom a komi határt a Munkából szerelem című törimnél és a fejezetet csak akkor hozom, ha megírtam. Megjegyzem a szeptembertől kezdetét veszi az iskola, amit persze ti is tudtok :), viszont nekem ez lesz az utolsó évem, jön az érettségi és ebben az évben rengeteget kell tepernem, szóval előre is bocsi, ha egy kicsit sokat kell várnotok a fejikre, de higgyétek el, hogy (már most elmondom) szívesebben ülnék a gép előtt és írnám nektek a fejit, mint a könyvek felett ülni és tanulni az anyagot... :(
A friss fejiről az oldal sávban tudhattok többet! Legyetek türelemmel!
Élvezzétek ki a nyarat, mert ezek már az utolsó hetek. Sajnos. További jó pihenést erre a maradék időre! Puszi mindenkinek!
Barbie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése