2011. május 31., kedd

Deseos Prohibidos{Tiltott vágyak}-előszó:

Hát sziasztok! Elérkeztünk a 2. könyvhöz, ami a Tiltott gyümölcs folytatása lesz. Mint látjátok a cím:Deseos Prohibidos , ami magyarul annyi, mint Tiltott vágyak...
Akkor egy kis ízelítőként jöjjön egy kis prológus :) Remélem azért tetszeni fog. Jah és a novellám ennyire szar lett, vagy miért nem kaptam ahhoz komit?:( Jó olvasást! Komit! Puszi!



A nevem Rocio Miramontes. Angyal vagyok, bár ezt senki sem tudhatja. Feladatom van. Egy új szerelem lehetőségét kell adnom egy férfinak ahhoz, hogy újra élvezhesse a régit. Angyal voltam, meghaltam. Atyám adott még egy esélyt. Pontosabban már a sokadik esélyt kapom tőle. Őrülök, hiszen én az ő unokája vagyok. Meg kell keresnem egy családot, akik szintén vámpírok, hogy a férfi gyermeke épp oly boldog legyen, mint az apjának kellene lennie. Élek. Igen itt vagyok. Életben és egészségesen. Bosszúra esküdtem. Bosszúra a pokol vezetője ellen és mindenki ellen, aki még egyszer az utamba áll.

1 megjegyzés: