2012. március 8., csütörtök

Díj

Sziasztok! Örömmel jelentem be, hogy a blogot meglepték egy gyönyörű díjjal, amiért sok-sok ölelés és puszi Szasza -nak! Valóban nagyon hálás vagyok neki. Jól tudom, egy kicsit megkéstem, hiszen a díjat február elején kaptam, de sajnos az érettségi közeledtével minden súly rám nehezedik és kevesebb idő jut az írásra, így egy kicsit elhanyagoltam a blogot, illetve sajnos nem tudok egyszerre minden bloggal foglalkozni, de beosztva az időmet mindegyik történetem frissítésre fog kerülni, csak türelmeteket kérem. :) Szóval még egyszer nagyon nagy köszönet Szasza -nak!


Szabályok:

Tedd ki a blogodra!
Köszönd meg annak, akitől kaptad!
Írj le 6 dolgot magadról!
Küldd tovább 5 blogírónak!
Hagyj megjegyzést a blogjukon!
 
Rólam:
1.vidám sokat nevető lány vagyok
2.a barátaim bármikor bármilyen körülmények között számíthat rám
3.ebben az évben élem meg az érettségi nehézségeit
4.imádom a zenét, a könyveket, filmeket, de legfőképp az írás
5.Utálom ha a környezetem savanyú, így minden erőmmel a felvidításukon vagyok
6. Néha nehezen viselem a kritikát, de csak néha és persze megfontolok mindent, és változtatok, ha én is úgy érzem... :D

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése